söndags ångest

God morgon alla sköna! :)

Vaknade typ kl 9 idag vilket är svin tidigt och jag vill bara somna om! Men ska blogga först i alla fall.
Igår var jag först i stallet från 13-17.30 typ hjälpte alla små, fixade i stallet och red ner en del hästar till betet.
En ganska lugn lördags förmiddag. Sen senare på lördagskvällen tänkte jag dra på fest i Hindås men det blev inte så för alla mina vänner och jag själv va rätt opeppade efter fredagen.. Så det blev en "hemma kväll" igår, vilket slutade med att jag la mig i sängen och somnade sjukt tidigt för att vara mig och för att det är helg. Kanske därför jag vaknar tidigt idag hehe.

Nu ska jag antingen gå upp och baka något gått eller försöka sova lite till, lutar faktiskt mot att sova.. Hörs sen! ♥

sjukt trött chey!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: