Måndag

Orkade inte blogga i morse för jag skulle duscha å fixa massa och sen i skolan tog jag inte med mig datorn och kände inte för att mobil blogga, så mycket har jag inte att skriva om som är intressant ändå, hehe!

För övrigt va skoladagen riktigt soft, hade först samhäll där vi bara fick ett paper med frågor som man skulle veta inför prover på onsdag och sen var det historia där vi hade vikare och hela lektionen var som och bara riktigt jävla rolig. Sist hade vi engelska och gjorde inget på hela lektionen typ, jag lukas och wilma satt längs bak med lukas dator och kolla fb och hade allmänt roligt. Så det var hela min skoladag det!
Dax för mig att plugga nu, inte för jag vet vad exakt jag ska skriva men men vi kör ändå!


Puss på er vänner! ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: