GOD NATT!

Jag önskar verkligen jag var bättre, varje jävla dag gör jag det. Jag önskar att jag kan vara den bästa mot dig för det är de du förtjänar, men jag kan inte! Inte just nu. Mitt liv är upp och ner, massa nytt kommer in jag kan inte bara stöta bort det för jag kommer må dåligt av det i längden. Jag kan inte heller stöta bort dig för det skulle jag må ännu mer dåligt av. Jag vet att jag är som jag är just nu, det är inte ditt fel! Enbart mitt eget. Jag ska förska vara bra, men för tillfället kan jag säga att jag inte kan lyckas, lev med det. För såhär kommer det se ut, varken sämre eller bättre. mitt liv löser sig i sin egen takt, jag kan inte hettsa fram något. Det går bara inte. 
Tack och hej leverpastej. FUCK!




Kommentarer
eerola

Jag finns här för dig gumman, anytime och anywhere <3

2011-09-13 22:11:26
URL: http://eerola.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: