Nu blir jag i alla fall tvungen att skriva lite!

Dag 01 - Det gör mig glad

Dag 02 - Min första kärlek

Dag 03 - Något som jag längtar till

Dag 04 - En bild som för mig betyder kärlek

Dag 05 - Betydelsefulla låtar

Dag 06 - En bild som alltid får mig att le

Dag 07 - Min passion

Dag 08 - 3 personer jag skulle vilja spendera en hel helg med

Dag 09 - 15 saker jag verkligen vill göra innan jag dör

Dag 10 - Det här saknar jag

Dag 11 - Något jag är stolt över mig själv för

Dag 12 - En dålig vana jag har

Dag 13 - Det här ångrar jag

Dag 14 - Min favorit tid på året och varför

Dag 15 - Det här är jag beroende av

Dag 16 - En bild på den snyggaste killen jag vet

Dag 17 - Min hiss/diss lista

Dag 18 - Om jag vann en miljon skulle jag ..

Dag 19 - Någon som betyder mycket för mig

Dag 20 - 10 saker som ni kankse inte visste om mig

Dag 21 - Det här är jag bra på

Dag 22 - Det här är jag mindre bra på

Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Dag 24 - Det här får mig att gråta

Dag 25 - Några jag inte skulle kunna klara mig utan

Dag 26 - Mina rädslor

Dag 27 - Min klädstil

Dag 28 - En bild på mig och min barndomsvän

Dag 29 - Om jag skulle vart känd skulle jag..

Dag 30 - Hemma hos mig


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: