Ledig dag, men aldrig riktigt ledig.

God morgon i de så kallade höst/vintern, fast nja man kan inte ens kalla de vinter med denna värmen.

Vaknade i alla fall precis av att UM ringer, skön väckning liksom!
Dom hade inte så mycket att säga mer än att jag skulle ha nya p-piller och att jag skulle dit om 2 veckor.

Men dagen ser ganska chill ut ändå, ska gå upp nu och äta lite. Sedan duscha och sen bege mig till stan eller ah Matilda slutar egentligen 2 men hon har prov så kanske halv 2 ingen aning hur man kommer till plusgymnasiet men det löser väl sig, jag får väl fråga! ;)

Nu kändes det som det blev långt. Hörs efter jag är klar med mat, dusch och fix.
Puss!

Jag och min bebbe typ förra vintern!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: