Dag 01 - Det gör mig glad

Oj, väldigt svårt för mig att välja en sak som gör mig glad. Det är liksom mycket tillsammans som gör mig glad.
Men något av det viktigaste som gör mig glad är mina fina tjejer, att bara få vara sig själv skratta och umgås gör mig glad bara av tanken. Dom är några av dom som verkligen gör min vardag bra och bara veta att dom finns där hela tiden!

Sedan såklart gör min familj mig glad, kanske inte alltid kan jag lova men jag vet om att jag aldrig skulle klara mig utan dom. Spreciellt min bror, han är viktig! Tror det är lätt att glömma av hur viktig ens familj är, speciellt i denna åldern när man aldrig är hemma och bara bråkar hit och dit!

Sedan gör småsaker en glad också, fina kommentarer, bra musik, bra spontana händelser osv sånt man kanske inte tänker på så ofta. Men som sagt små saker blir något stort.

EN SAK TILL MIG KATT SNOBBEN GÖR MIG ALLTID GLAD NÄR HAN KOMMER, HAHA NÖRD!

Detta var rätt svårt att komma på en bra sak, men såklart vet mina vänner hur dom gör min glad!

Mina fina favoriter! ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: