Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Johannas födelsedag hurra hurra hurraaaaa!

Hej på er goingar!

Måste bara säga att jag tycker det är kul att det blir lite fler och fler som kollar min blogg. Det blir liksom roligare att skriva då. Tackar får jag säga!

Menmen som dom flesta vet som har mig på fb så fyller ju jag år idag. HELA 16 ÅR! haha ne det är ingen ålder.
Tyvärr blir jag inte äldre, hade varit gött om man fyllde typ 17 eller 18.. Men men det går jag leva med.
Haft en gosing dag fått många fin grattis av alla goa människor.
Fått ett paket på morgonen av pappa och lite av det jag ska få utan mamma.
För träffade mamma och bror efterskolan så tog vi en mysig fika. Sen nu är jag hemma, alex va här ca en timme men han drog hem och skulle käka. Men han kommer om en stund igen, hihi sötnnosen.
Just nu: världens bästa bror sitter å sjunger för mig, haha going!


för en som bryr er var det en Jofama by Kinza jacka jag fick utav min käre pappa på morgonen.

pusssssssssssssssssssss!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: