Skulle vara otroligt kul!

Hej längesedan igen! Är verkligen usel på detta.

Men i alla fall har en sak och besrätta. Som jag tänk på dom senaste månaderna och verkligen vill!
Jag vill börja rida! Eller alltså jag saknar det något grymt. Saknar känslan, stallet, myset, hästarna och allt som man har med dom att göra. 
Låter konstigt kanske att det kommer ifrån mig men det är så jag känner. 
Vet inte om jag ska börja om jag har tid osv eller isf vilket stall jag ska börja i. Det är mycket som måste fixas innan jag bestämmer mig. Behöver het ny utrustning till mig eftersom det jag hade förr har jag vuxit ur.. 
Suttit och kollat häst annonser och bara kärat ner mig i massa fina d-ponnys! 

Vi får väl se vad som händer men jag hoppas jag kommer göra ett klokt val även om jag börjar eller inte!..



saknar känslan på banan, bara flyga fram och njuta av ridningen!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: