Viktigt för mina vänner!

Just det detta måste jag berätta.
Nu är det ju som dom flesta vet så åker jag till Thailand den 13 februari, ungefär om en månad.
Och då tänkte jag använda min blogg som en rese blogg, i alla fall uppdatera så mycket som det går där jag hittar ett Internet café och lägga in goa bilder på allt fint jag ser. Jag åker ju med själv med mamma så jag kommer ju ha tid över.
Plus alla kära vänner?! Skaffa skype nu och adda eelinjohanna så jag i alla fall kan ringa er å prata på.

Love johanna!

Kommentarer
Martina

Tack själv. Det känns skönt att veta att du finns även fast vi inte hörs av längre. Ja visst är det underbart! Något av det bästa som finns! :)



Jag saknar dig också. Jag läste att du skulle till Thailand så när du har kommit hem så vill jag absolut inte träffa dig! Men efter några veckor då din färg har försvunnit så borde vi ses! Haha. Just kidding whit U! Vi får höras av när du kommer hem ifrån Thailand. Puss!

2011-01-13 19:56:54
URL: http://martinastahls.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: