Stan med sussie!

Idag va jag i stan med saknade Susanna!
Riktigt länge sedan jag va med henne, men det va en supermysig dag.
Vi va först på hennes skola Jensen, tror jag kommer börja där eller kanske. Funderade ju på handel och insåg att dom hade hur gött schema som helst och mycket roliga lektioner osv, så jag känner mig taggad för de.
Sedan gick vi runt lite i stan hittade en tröja och köpte hårspännen. Sedan gick vi till jensens bøff house och käkade. Mycket gott!
tröjan, kommer bli perfekt till Thailand och till sommaren. Inte så långt kvar tills jag åker!!!
Hittade öven ett supergulligt iphone skal. Så det handlade jag med.
Puss och kram!

Kommentarer
emma

fiin blogg :)

2011-01-07 22:41:59
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: