Bara för matilda är seg och jag ska slå henne.

Hellllojsandojsan!

Uttråkad som fan just nu för matilda wing är så jävla seg.
Hon ska hit och vi ska baka chokladbollar åsånt.
Men hon är ju så jävla cp seg och jag dår D A M P.
Men kan berätta om gårdagen istället.
Vi tänkte ju dra till Yari jag, matilda, fellan, lollo och bella men ingen av våra föräldrar kunde hämta oss.
Så vi bestämde oss att vara hos mig eftersom jag var ensam hemma. Så vi satt och prata och hade skoj tills Linda ringde och frågade om vi ville komma till en, och jag visste inte ens vem det var med vi bestämde oss iallafall att dra dit. Men såklart hade vi precis missat bussen så det var låååång tid tills vi kunde åka. Så vi dansade, hade skoj och sminkade oss lite. Sen tog vi bussen till landvetter där Susanna, Linda och Lovisa mötte oss. Så gick vi iallafall till radhusen i stommen så kom vi hem till en kille var det som hette typ tobias (?) om jag inte är helt ute och cyklar nu. Men där va vi inte så länge eftersom vi skulle hem och kom iväg så sent. Det va en cp kväll men lite kul ändå.
Just det vi fick fan damp vid bussarna också, skrattade som jag vet inte vad. Och det snöade så jävla mycket också så det va ännu roligare att springa omkring och inte komma fram.
Detta blev långt så gör ett fint avslut här.
jag, natha, fell och matte :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: