true shit!

Hej, skriver dåligt jag vet men orkar inte riktigt ta tag i de.
satt i alla fall och kollade bloggar så kom jag in på Kissies, hon hade gjort en jävligt bra lista som verkligen stämmer. Så jag tog för mig och lånad den hit så ni kunde läsa, för den är sann.

10 tips på hur du kommer över ditt ex..

1.Släng alla saker som påminner om honom!

2.Bestäm dig för att det är slut, ring inte till honom, och snoka inte i vad han gör.
(om det underlättar, radera hans nummer och ta bort han från facebook)

3.Ha dina vänner omkring dig hela tiden, så att du inte blir ensam och börjar tänka.

4.Gör roliga saker som tex resor, shopping.

5.Säcka inte ihop gör dig fin, känner du dig fin så tycker alla andra det också.

6.Radera gamla sms.

7.Festa inte för mycket, då blir det uppenbart att du mår dåligt.

8.Möblera om, lite som en nystart.

9.Börja inte dejta förens du har glömt ditt ex, annars kommer du jämföra alla med honom.

10.När han dyker upp i ditt huvud, ska du tänka på alla dumma saker han gjort och allt du inte gillade med honom.

Lånat av Kissies.se



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: