Vill blogga!

Hej goa och glada!
Hoppas alla haft en toppenhelg. Min har varit både bra och lite seg men det är så det skall vara.

Jag är sjukt sugen på att blogga lite då och då. Men vill fixa min blogg. Är trött på denna gamlasaken..
För de första är headern gamal, jag är blond där och det är jag ju verkligen inte längre.
För det andra så tycker jag min text är för liten
och för det tredje är de olika text sak så all text ser olik ut. Å de hatar jag!

Men nu skiter jag i det fan, nu har jag ju lånat mammas kamera eftersom min rosa skönhet är borta..
Så då kommer ni få se min vardag och liv i lite mer roligt fortmat, bilder.

hör sen!


jag och älsklingen. Fett dålig bild men ni kanske får se en bättre snart!
Ska iaf tillbringa min kväll med honom.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: