Söndag.

Hej!
vad är detta... Bloggandet går åt helvette. Jag vill men glömmer ju fan hela tiden.
Helgen har iaf varit bra. Va med alex på fredagen sen sov han här sen igår va jag hemma tills kl 10 på kvällen så drog jag ut och träffa bella och lollo. Sen drog vi till bröderna Åkesson där de va lite krök/fest. Inte så skoj för min del, men allt löste sig till slut.
Jag vill också säga att jag har en underbart pojkvän, älskar dig.

Snart är kungarna av tylesand sen sängen och ringa älsklingen.


söt snabbskiss.


Kommentarer
safira-en av Malmös största bloggar

Jag gör inte alls mycket, vad ska du göra idag då:D

2010-10-06 10:07:09
URL: http://smekizz.blogg.se/
Anonym

Roligt att du vill vara med och tävla om att bli veckans blogg. Den avslutas på fredag.



Om du vill få en gratis läkning till DIN blogg så gå in min bloggen och kolla vad du behöver göra!

Http://smekizz.blogg.se

2010-10-07 01:06:22
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: