Mormors födelsedag och FN-dagen idag!

Dålig uppdate igen men jaja. Min blogg.
Idag har min kära mormor fyllt 65 så vi har varit där och firat henne. Gick väl upp 5 kg idag pga av allt fikande..
Men gott va det, och jag tror mormor hade en lyckad födelse dag.

Imorgon är det skola igen efter två veckors prao. Inte skoj alls jag har 5 prov denna veckan så det suger kuk!
Men om en vecka är det lov, då jävlar blir de mycket bättre..

Jag hoppas på att träffa min älskling imorgon med, puss på honom lite. Kan jag behöva och han med tror jag.
Saknar honom iallafall.

Men nu ska jag kolla klart på kungarna av tylesand sedan lägga mig i min säng.
Hoppas alla haft en bra helg och allt såndär det har jag verkligen haft iallafall.

SOV GOTT ERA SKEEEETUNGAR!


haha jävligt gamal bild blond och älsklingens mössa faktiskt.
Tänk då va vi inte ens tillsammans. SÅ bra de kan bli.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: