hehe

Hejsan alla glada.
Jag och uppdatering hör nog inte ihop så bra men whatever.. min blogg mina vilkor.
Igår hade jag och min finaste älskling 1 måndad. Det kännr verkligen jätte bra.

Men iaf till dagen.
Nu ska jag strax till allum med mamma, sen ikväll blir de eclips med tjejerna :D
kommer blir skit nice å se den, alla som sätt den säger att den är bra så vi får hoppas på de.
Så ikväll blir de poppkorn å gottigheter på bion.

Just de. Har ju förströt mitt hår också..
Färgat de och klippt de kort, så nu är jag typ gråhårig å jättekort hår.
Men jag får leva med de i 2-3 veckor, för sen blir de mörkare :)
så jag hoppas jag klarar mig.

ska fixa mig nu lägger ut en bild sen hru jag ser ut. Plus då får ni se mitt fula hår med..

hörs sen!


en bild från kusten

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: