@ Mat Win's place!

Hej godingar, fulingar, långa, korta eller tjocka! haha..
Rolig humor jag har.

Gårdagen va var mysig. Vi var på nrj och sen gick vi Gasten på liseberg. Sedan bar de av hem till mikael till klocka halv 1 kanske. Sen gick jag och felicia till lunna där Natha och Matilda väntade sen satt vi där och pratade en stund om ALLT sen bar de av hemåt till matilda där jag sov.

Idag har vi kollat på match för fellan hade lovat sebbe igår så dit bar de av vid 12. Dom vann med 8-0 mot ale tror jag de va. Grattis killar!

Nu ikväll händer väl en del tror jag. Vi ska vara hos mig inne i stan med tjejerna och kanske min Alex. Kröka lite kanske vi får helt enkelt se vad som sker.
Nu vill matilda att jag ska göra ett videoinlägg så det är väl bara att göra de för henne. haha!

hörs ikväll!


haha klockren bild på matilda. Älskar dig bruden!





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: