Jag vill så mycket va!

Jag vill kunna blogga. Men det går inte. Vill ha ps så man kan fixa roliga grejer till bloggen.
Men min favorit Felicia ska iaf fixa min blogg design och då blir de roligare att blogga...

Men just nu är jag sjuk är riktigt uttråkad. Behöver shoppa, sola och träffa min pojkvän och min underbara vänner.
Tror faktiskt jag ska skaffa en privat blogg. Som min Matilda har, jag behöver liksom skriva av mig ibland. Mycket är ju bra om folk inte läser, haha!

Är hos mamma nu igen iaf. Väldigt länge sen jag va här, men de känns bra. Vi ska prata om Thailand idag också, ännu bättre!
Men funderar starkt på att gå och sola, för solariumet ligger ju as nära här.
Hörs sen kanske. puss!






Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: