Home sweet home.

God kväll!
Nu är jag hemma efter en lång dag. Varit i skolan som vanligt, älskar tisdagar bara massa chill lektioner.
Efter skolan åkte jag till stan med Bella, Matilda och lollo. Vi skulle äta på greenwish (tror jag de heter) haha.
Men vi hade värsta otur med allt så de slutade att vi åt på Subway. Fast de va riktgt gott med.

Sen drog vi till landvetter en stund och va där och inte gjorde ett piss mer än att snacka. Det va bara jag och lollo kvar i slutet så vi snackade om massa, det va väldigt mys!

Nu funderar jag på att plugga lite franska sen faktiskt sova. Är dööö trött!


haha feting gamal bild från sommaren 08.
Ett par riktigt goa brudar dom där!
kolla mitt hår långt å fint! :(


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: