Asså dessa rubriker..

Nu har jag ätit jätte god mat med min älskade far. Blev grillat kött, massa sallad, avocado och majskolv.
Riktigt gott, älskar nyttig mat haha.

Idag började jag iaf skolan som många redan visste. Och suger, för nu kan jag inte träffa mina tjejer 24/7.. Första skoldagen var väl seg i allmänhet. Vi börjar redan med vanliga lektioner imon och vi har sämst schema. Slutar fucking 3 varje dag.
I allmänhet saknar jag många 94or på landvetter skolan. Men jag hoppas jag klarar mig ett år, Det går oftast fortare än vad man tror.

Nu ska jag inte skriva mer. Lägger in ett inlägg innan jag somnar, kanske från mobilen.


dessa människor är bara helt klockrena!
plus alla andra mina tjejer. Som jag saknar massa, usch vad jag inte orkar skolan.

puss!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: