random

Hejsan!
Orkade inte skriva mer igår för jag blev sur för inte designen funkade.
Idag har jag varit med min älskling, myst och bara kollat tv.
Vi ska pierca oss tillsammans - i tungan. Riktigt nice, har typ övertalat honom så nu ska vi bara spara pengar ;).
Imon är det nationella i fysik, jag är inte taggad och är riktigt stressad. Vill inget mer än att få iaf vg på det.
Men jag kan nog fortsätta drömma om den saken.
Men för att ni inte ska bli helt uttråkade så får ni ett utdrag av bilder ifrån min iphone.
Allt mellan millen och jord är det.
Enjoy!
love you
hahahah, packade jävlar!
mums!
jag å min fell
haha sillnad? mitt och amandas ben efter jag kom hem :)
sådär, dålig kvalite men vafan det är iphone ;)
pusssss!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: