smile!

Hejsan alla, hoppas ni haft en bra dag!

Just nu sitter jag å kollar/lyssnar på mtv HD. Ganska bra live spelningar av många band, hihi.
Men iaf det va inte det jag skulle berätta utan det jag skulle berätta när jag har köpt det jag behöver och har pengar över ska jag köpa tandblekning, lätt värt!
Mina tänder har blivit så fula under typ 2010/2011 av många anledningar, hihi. haha!
Så det blir nog i slutet av denna månaden så bleker jag mina tänder, tänker dra med mig någon go vän också så man kan hjölpa varandra. Och JA jag gör det hemma, eftersom jag inte är 18 (det brukar vara 18 års gräns för att bleka tänder på klinik)
plus att det kostar några tusen mer änr att göra det hemma.
Så hej fint smile igen!
visst är det förjävligt snyggt med vita tänder och solbränd hy? mums..
hoppas bara jag får ett bra resultat.
CIAO!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: