SORRY!

Hej goingar! :)

Förlåt att jag inte bloggade igår, men orkade verkligen inte. Eller hade helt enkelt tankarna på annat.
Jag och Alex var hos min mormor åt middag och bakade en blåbärspaj och sedan sov vi där, verkligen jätte mysigt!
Glad för Alex var med också, kändes bra att han var med min släkt liksom.

Idag åkte vi hem och tog bussen till Allum, där vi mötte Alex mamma och lillebror åkte hem med dom och degade lite hos Alex. Inte träffat hans familj på typ 1 månad eftersom dom varit borta och vi har varit här och Alex har varit borta och lite andra anledningar också, men det kändes bra och vara där igen. Känner mig liksom hemma där :). 

Skulle följt med Alex till Mikael idag ockå skulle bli mysigt, men såklart hittar jag inte min fitt datorväska så är jävligt förbannad! Så skall nog vara med mina vänner idag istället, träffa dom saknade som varit i Danmark några dagar. 
Men det är också mysigt, så jag skall verkligen inte klaga!
Arg chey.. :(



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: