Längesedan nu!

Hej go!

Fick ju en dator utav pappsen igår så har tänkt att jag kan blogga mer nu.
Om jag orkar..

Går dagen var också go, vi var hos alice. Jag matilda och alice alltså,
där var vi hela kvällen och krökade.
Framåt kvällen kom 5 killar från hindås och gjorde oss sällskap ett tag och sedan lite in på natten kom några LA killar. Rätt chill, fast vissa är ju för sura för att prata så det sänkte mitt humör en del.
Men vid ca 2 tiden kanske eller 3 så bestämde sig alice,
jag och richard för att shotta så det blev det. Och jag tror allihopa blev rätt fulla men skoj hade vi!
Jag åkte hem vid halv 5 tror jag lilla ludde körde oss alla hem, så snällt utav honom!

Väl idag är det väl inte så skoj. Jag var inte så full igår men ändå idag har jag haft in värsta bakfylla någonsin!
Jag spydde i morse och har världens huvudverk. Så gick upp ur sängen för ca 15 min sedan så nu sitter jag och käkar "frukost".

HAHA trött tjej :(


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: