I will always love you!

Hej alla säkert bakis människor, haft en lång helg med alkohol eller?
Förlåt blivit så dålig på att skriva nu igen, för haft en hel helg utan dator. Inte sovit hemma sedan typ torsdag.

I fredags var det midsommar, riktigt nice.
Vi började våran kväll hos Felicia med gött häng, sedan mellanlandade vi hos PQ och där var vi ett rätt bra tag och sedan slutade det hos Max. Fast jag gick och sov hos Mikael så det var väl där jag slutade då, haha.
Jag tyckte kvällen var riktigt trevlig och vi var med mycket skönt folk. Precis som det skall vara på midsommar. Vaknade typ vid 3 dagen efter och så blev det en bakis pizza vid 5, toppen!


Igår var jag bara med Alex hemma hos Mikael, jätte mysigt kanske inte jätte skoj för mig men jag nöjer mig med att jag iallafall fick vara med min pojkvän. Men vi åkte ut och paddlade sent på kvällen, jätte mysigt men lite för mycket knott. Det var ju fett röj vid kommunala så vi paddlade in dit och lyssnade lite så i det läget var det bara typ lite dricka som fattades. Men jag njöt av kvällen och att jag fått sova med min älskling i 6 dagar i rad. 
Allt blir bara bättre ♥

Här är några bilder från midsommar och alla kommer från Matilda Wing eftersom jag suger på att ta kort.. haha :)


Fuck the dealer..

Goa killar :)

Himla fina vänner har jag!

Puddingar ;)


Så nu blev det en liten bildbomb, pusspuss!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: