Hemma igen

Nyss hemkommen efter en cp läskig film haha!
Nej den var fan sjuk, men riktigt grym. Ogillade en liten del utan den för det var så förutsebart vad som skulle hända men resten var tjockt nice!

Efter bion var det 53 minuter tills våran buss gick hem så vi tog oss en tripp genom staden och vandrade till brunnsparken där vi satte och väntade på bussen den sista tiden. På vägen såg vi några galna och fulla AIK huliganer vandra nej från avenyn eftersom AIK spelade idag mot GAIS tror jag, haha sådan koll!

Men nej detta skulle bli ett kort inlägg haha. Nu skall jag ladda min dator som fan hållit batteri hela dagen, det är fan sjukt! Bara älskar mac.
Men god natt och hoppas alla haft en lika trevlig kväll som jag, tack matilda och alice mina goa vänner!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: