God kväll mina sköna!

Dax för ett inlägg till, känner mig riktigt duktig nu!

Jag är fortfarande död, alltså jag vet inte vad som är felet på mig. Men festa på näst intill tom mage är verkligen ingen hitt! 

Jag tänkte egentligen bara göra en sabbt inlägg om hur mycket jag saknar min fina pojkvän.
Han är fan det bästa man kan ha. Vi har varit tillsammans i mer än 1 år, men det känns ändå som man får mer och mer känslor varje dag och det pirrar så härligt i magen varje gång jag ser honom.
Detta är vad jag kallar riktig kärlek, vara kär något av det finaste man kan få känna på.

Han är på DH i Jönköping och kommer hem på tisdag å så skall han sova så kommer nog inte träffa honom förens onsdag. Känns knäppt, när man nästan träffas varje dag. Å vad jag saknar honom :(.

Men nu skall jag fortsätta kolla OC och sedan gå å lägga mig. PUSS!


Bild i repris, jag vet.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: