Här mina fina Louise!

God kväll, eller skall vi kanske säga god natt denna tiden. Vet ju att en del redan sover.
Jag kan aboslut inte somna tidigt och jag är verkligen en natt människa, man kanske skulle haft skolan på natten för oss nattugglor? Tror det hade blivit jävligt roligt men antar att INGEN skulle kunna konsentrera sig.. hmm något att tänka på! ;)

Käkade BK förut, jävligt gott för det var ett riktigt bra tag sen jag tryckte i mig de där. Men unna sig får man!
Dessutom måste jag passa på att unna mig resten av 2011, för i januari skall jag köpa träningskort och ha det i minst 12 månader, så ja nu skall jag sätta en fin form på mig själv igen! Skall verkligen ta tag i detta nu och skall göra det med min fina vän Felicia som också skall köpa kort och kanske matilda med om jag hörde rätt av en viskande fångel i örat! Det hoppas jag, för träna med dom är verkligen surkul och vi har alltid kul tillsammans!
PUSS PÅ ER TJEJOR! ♥

Nu skall jag duscha sen sova så antingen slänger jag upp ett inlägg när jag ligger i sängen eller så hörs vi antagligen imon. HAR JU LOVAT MIN FINA VÄN LOUISE SNYDER ATT BLOGGA LITE MER HEHE!

Tog ännu ett par fula bilder förut, har en dålig vana av de när jag har tråkigt. Borde egenligen ha med mig kamera så ni kanske får lite mer roliga bilder. Kanske får ta tag i det efter nyår med? Känns som 2012 kommer blir riktigt bra år i alla fall!


XOXO

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: