LÄS!

Hej alla sommarsköna människor!
De där gick ju inte så bra kanske.. Haha är inte så bra på att komma ihåg att skriva alltid.
Men jag tänkte såhär, denna bloggen kommer aldrig bli stor men de är ju bara skönt att få skriva av sig.
 Så jag gör så att denna bloggen kommer nog komma och gå, jag skriver när jag känner för de helt enkelt..
just de har ändrat så jag inte skriver i mitten av inläggen längre ;)

Men idag har jag varit i stan iaf med min käraste mormor.
De va mycket mysigt men jag hittade inte så himla mkt,
allt man hittar på rea fins typ bara i L och XL säger bara fuck u!
Men hittade lite iaf, fast hälften av de jag köpte va inte på rea haha..
Lägger ut bilder på kläderna ikväll.

hörs sen!


i see u..


Kommentarer
Anonym

fin blogg :)

2010-06-23 20:16:09
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: