japp!

Hej fan!
Vilken jävla dag, usch. Skulle till frölunda idag och shoppa nya saker men kom inte så långt för jag å mamma bråkade som fan. Helvette.

Just det igår va verkligen otur, först märkte jag att jag hade glömt min kamera sladd så kan inte lägga in bilder och sen ramlade jag på is och sprapadde upp hela knäet. Så nu kan jag knappt gå.. Förjävligt när det är nyår om 2 dagar och jag ska gå i 13 cm klackskor, wish me luck!

Sen igår kväll/natt var också förjävligt. Alltså jag mår fan inte bra just nu, men orkar inte låta depp heller. Men hur ska jag få andra att må bra när jag själv mår piss?

Hoppas ni andra mår bra och har det bra, puss.

Kommentarer
matte

me love you babe!

2010-12-29 17:02:42
URL: http://slashmatilda.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: