Dagens..

Dagens humör: Glad, men lite sur nu.
Dagens borde: tänka på vad jag stoppar i mig.
Dagens frisyr: nersläppt rakt, snebena.
Dagens klädsel: Svarta leggins med fickor, vit tunika/top och stor grå halsduk.
Dagens planer: Plugga som ett svin.
Dagens vill ha: Pengar, alexander.
Dagens längtan: Jul och nyår.
Dagens beroende: fixa med håret.
Dagens tråkigaste: Pluggandet
Dagens personer: Alla i lucian, och alex.
Dagens kommentar: "nej jag var nervös"
Dagens låt: sean banan - gott nytt år. Skit låt som satte sig på hjärnan.
Dagens vän: Sanna
Dagens onyttiga: Julmust
Dagens dryck: Julmust
Dagens middag: Inte ätit än, bara fikat efter lucian.
Dagens bästa: Alla goa kommentarer från en del från skolan.
Dagens sämsta: Att jag va nevös när jag sjung.







Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: